Muzyka, śpiew i wino… czyli najnowszy projekt muzyczny zespołu Mikromusic



NATALIA GROSIAK o NAJNOWSZYM PROJEKCIE MIKROMUSIC i winnicalidla.pl

Muzyka, śpiew i wino… czyli najnowszy projekt muzyczny zespołu Mikromusic, stworzony dla platformy winnicalidla.pl. „Winna” – bo taki tytuł nosi utwór, został w całości napisany i skomponowany przez zespół, a inspirację stanowiło wino. Klip dostępny jest na platformie winnicalidla.pl oraz na kanale YouTube zespołu Mikromusic. Wkrótce utworu będzie można także posłuchać na wszystkich serwisach streamingowych.



Muzyka oraz wino tworzą doskonały duet, od zawsze towarzysząc ludzkości. Stanowią pokarm zarówno dla duszy, jak i ciała, dlatego idealnie się dopełniają. W myśl tej idei powstał wspólny projekt muzyczny zespołu Mikromusic oraz winnicalidla.pl. To pierwszy taki projekt artystyczny, kiedy sieć Lidl zaprosiła do współpracy polską formację, tworząc wspólnie muzyczne dzieło. Winnicalidla.pl w ten sposób pragnie zwrócić uwagę na rolę muzyki w krzewieniu kultury picia wina w Polsce.

Podobno muzyka ma wpływ na odczuwanie smaku wina. Jeśli ta teoria się sprawdza, to przy dźwiękach „Winnej” Mikromusic oferta winnicalidla.pl nabierze zdecydowanie jeszcze bardziej pełnego charakteru. Każdy łyk zabierze nas w sentymentalną podróż do najdalszych zakamarków pamięci. „Inspiracje do tworzenia utworów czerpiemy absolutnie z każdej strony – tym razem z propozycją wspólnego projektu zwrócił się do nas Lidl, a my powiedzieliśmy „dlaczego nie?”. Utwór „Winna” to gra słów oraz wyprawa po najważniejszych punktach na mapie gronowych destynacji. Natomiast sam teledysk to historia miłości, która niczym dobre wino dojrzewa długo i powoli – lecz tak właśnie smakuje najlepiej” – mówi Natalia Grosiak, wokalistka zespołu Mikromusic, autorka tekstów i piosenek.

Nieprzypadkowo także właśnie ta grupa muzyczna została zaproszona do współpracy przez winnicalidla.pl. Ich muzyka to fuzja różnych gatunków. Zespół, pochodzący z Wrocławia charakteryzują piękne melodie, unikatowy i kojący głos Natalii Grosiak oraz innowacyjność brzmienia – muzycy wiele z instrumentów stworzyli sami. Tekst oraz muzyka do „Winnej” zostały napisane przez Natalię Grosiak oraz Dawid Korbaczyńskiego, a inspiracją dla artystki była gama międzynarodowych win oferowanych przez winnicalidla.pl oraz czar wspomnień związanych z winnym rytuałem.

„Zawsze jesteśmy otwarci na nowe formy współpracy i kolejne, nietuzinkowe projekty. Bardzo cieszymy się, że tym razem, w celu krzewienia kultury picia wina, wraz z zespołem Mikromusic, stworzyliśmy utwór muzyczny „Winna”. Jest to pierwsze tego typu doświadczenie dla naszej marki i już nie możemy się doczekać reakcji widzów. Jednocześnie bardzo nam miło, że Mikromusic przyjęło nasze zaproszenie do współpracy” – podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications, Lidl Polska.

Kawałek „Winna” to przekorna zabawa słowem wino, ale także nostalgiczne wspomnienia – długie letnie wieczory i szereg emocji, które dodatkowo są przywoływane przez wino. Jak mówią słowa piosenki „W hiszpańskim upale, czy w gruzińskim skwarze, czy w cieniu oliwkowych drzew”, ale również w zaciszu własnego mieszkania i w towarzystwie najbliższych – gdziekolwiek jesteśmy warto zadbać o dopasowanie odpowiedniego wina do okazji. Winnicalidla.pl podpowiada na co się zdecydować, proponując szeroką ofertę win z różnorodnych zakątków świata, aby idealnie skomponować trunek wraz z potrawą.

Teledysk do utworu „Winna” można znaleźć na kanale YouTube Mikromusic na stronie www.winnicalidla.pl oraz na platformach streamingowych.

Tekst oraz muzyka do „Winnej” zostały napisane przez Natalię Grosiak oraz Dawid Korbaczyńskiego. Za koncepcję i realizację projektu odpowiada agencja 24/7 Communication. Teledysk oraz scenariusz zostały opracowane przez GPD Agency.

Informacje o firmie:

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 30 krajach istnieje blisko 11.000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 700.

Dalsze informacje znajdą Państwo na naszych stronach:

Strona www.lidl.pl

Facebook https://www.facebook.com/lidlpolska

Instagram https://www.instagram.com/lidlpolska/

YouTube https://www.youtube.com/user/LidlPolskaPL

Prosimy o zapoznanie się z naszymi informacjami dotyczącymi polityki prywatności oraz ochrony danych osobowych.

 „Chcemy, aby korzystanie z naszego Serwisu było dla Ciebie komfortowe. W celu poprawy jakości funkcjonowania Serwisu oraz dopasowywania treści reklamowych do Twoich preferencji my oraz nasi zaufani partnerzy mogą przechowywać w Twojej przeglądarce pliki cookies oraz przetwarzać zawarte w nich dane osobowe w celach analitycznych oraz marketingowych. Przez dalsze korzystanie z naszego Serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w Twojej przeglądarce. Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę poprzez zmianę ustawień dotyczących plików cookies na zasadach opisanych w naszej Informacji dotyczącej plików cookie. Dodatkowe informacje o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci prawach znajdziesz w naszej Polityce Prywatności”.


Więcej informacji