Witaj na WinnicaLidla.pl
serwisie z szerokim wyborem napojów alkoholowych.

Czy masz już ukończone 18 lat?
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych.
*Pole wymagane
Prosimy o zapoznanie się z naszymi informacjami dotyczącymi polityki prywatności i ochrony danych osobowych.

Chcemy, aby korzystanie z naszej Witryny było komfortowe. W celu poprawy jakości funkcjonowania Serwisu i dostosowania treści reklamowych do Twoich preferencji, my i nasi zaufani partnerzy możemy przechowywać pliki cookies w Twojej przeglądarce i przetwarzać zawarte w nich dane osobowe analityczne i marketingowe. Kontynuując korzystanie z naszej Witryny bez zmiany prywatności ustawienia, wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies w Twojej przeglądarce. Pamiętaj, że zawsze możesz się wycofać Twoja zgoda poprzez zmianę ustawień dotyczących plików cookies na zasadach opisanych w naszej Informacji dotyczącej plików cookie. Dodatkowe informacje o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych i przysługujących Ci prawach znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Zapisz się do naszego newslettera

i zdobądź
kod rabatowy 20 zł
za jednorazową rezerwację
za minimalną kwotę 200 zł*

*Kodu rabatowego nie można łączyć z promocjami w serwisie winnicalidla.pl

Najczęściej zadawane pytania

Czy muszę być zarejestrowany, aby dokonać rezerwacji produktu?
Tak. Posiadanie konta w naszym serwisie jest niezbędne, aby móc dokonać rezerwacji.
Jak zarezerwować produkty na stronie WinnicaLidla.pl?
  • Założyć konto i zalogować się.
  • Wybrać produkty i dodać je do koszyka rezerwacji.
  • Wybrać sklep, w którym ma nastąpić zakup wybranych produktów.
  • Potwierdzić rezerwację
Wyślemy powiadomienie SMS i e-mail, kiedy zarezerwowane produkty będą dostępne w sklepie z możliwością ich zakupu. W treści powiadomienia SMS podamy numer rezerwacji.
Ile produktów mogę zarezerwować?
Minimalna rezerwacja to 1 produkt. Maksymalna rezerwacja to 63 sztuki (opakowań jednostkowych) produktów (takich samych lub różnych) lub rezerwacja za kwotę łączną 5000 zł.
Czy dostarczacie produkty do domu?
Nie, zarezerwowane produkty można nabyć wyłącznie w wybranych punktach sprzedaży. Nie prowadzimy sprzedaży online, w tym sprzedaży z dostawą do domu.
Zarezerwowałem produkt. Co dalej będzie się działo?
O statusie rezerwacji będziemy informować na bieżąco. Kiedy zarezerwowane produkty będą już dostępne w sklepie, wyślemy informację poprzez sms oraz e-mail. Od tej chwili w ciągu 7 dni można kupić w wybranym sklepie zarezerwowane produkty. Po przybyciu do sklepu, przed podejściem do kas, należy zgłosić chęć zakupu zarezerwowanych produktów pracownikowi na terenie sklepu, W tym celu należy mu podać numer rezerwacji, który został przesłany w wiadomości sms i e-mail.
Jak długo trwa realizacja rezerwacji?
Rezerwacja może dotrzeć do wybranego sklepu Lidl nawet następnego dnia roboczego. Taka informacja widnieje wtedy na naszej stronie. W innym przypadku rezerwacja realizowana jest w ciągu 3-7 dni. Gdy zarezerwowane produkty będą dostępne do zakupu, wyślemy powiadomienia e-mail i SMS. Od tego momentu w ciągu 7 dni można kupić zarezerwowane produkty.
Czy w trakcie realizacji rezerwacji mogę zmienić sklep?
Po potwierdzeniu rezerwacji nie ma możliwości zmiany sklepu, w którym zapewniona zostanie dostępność zarezerwowanych produktów.
Czy po złożeniu rezerwacji mogę ją modyfikować?
Po złożeniu rezerwacji nie ma możliwości jej modyfikacji.
Jak mogę sprawdzić szczegóły i status realizacji mojej rezerwacji?
Na bieżąco informujemy o postępie realizacji każdej rezerwacji. Status i szczegóły rezerwacji znajdują się w zakładce „REZERWACJE”, dostępnej po zalogowaniu do konta użytkownika.
W jaki sposób dokonać zapłaty za rezerwację?
Rezerwacja jest bezpłatna. Natomiast zapłaty za zarezerwowane produkty dokonuje się w sklepie Lidl wybranym podczas dokonywania rezerwacji. Pamiętaj, aby mieć przy sobie numer rezerwacji.
Czy są dodatkowe opłaty za rezerwację?
Nie ma żadnych dodatkowych opłat. W sklepie dokonuje się wyłącznie zapłaty ceny za kupowane produkty
W jaki sposób produkt zostaje zapakowany?
Produkty umieszczane są w specjalnie przygotowanych pudełkach kartonowych. Ich rozmiar dostosowujemy do liczby zarezerwowanych produktów. Mamy przygotowane opakowania z miejscem na:
  • 4 produkty
  • 6 produktów
  • 9 produktów
Pudełka są specjalnie zabezpieczane, by produkty nie uległy uszkodzeniu podczas transportu.
Każde opakowanie opatrzone jest logo Winnicy Lidla.
Popełniłem błąd podczas składania rezerwacji. Co zrobić?
W takich sytuacjach prosimy o jak najszybsze anulowanie rezerwacji. W tym celu należy zalogować się do swojego konta, wybrać zakładkę „REZERWACJA”, a następnie kliknąć „ANULUJ”.
Czy mogę składać nowe rezerwacje w trakcie trwania realizacji innej?
Można dokonać maksymalnie 3 rezerwacji, których łączna wartość (na podstawie cen prezentowanych w Serwisie) wynosi maksymalnie 15 000 zł. Szczegółowe informacje zawarte są w regulaminie KLIKNIJ TU .
Co się stanie, gdy nie kupię zarezerwowanych produktów w terminie?
W przypadku niekupienia zarezerwowanych produktów rezerwacja wygaśnie. Poinformujemy o tym za pośrednictwem wiadomości e-mail. Po rezerwacjach niezakończonych kupnem nakładane są blokady szczegółowo określone w regulaminie (KLIKNIJ TU ). Dodatkowe informacje dotyczące usługi rezerwacji znajdziesz w regulaminie KLIKNIJ TU .
Czy ktoś może kupić zarezerwowane produkty w moim imieniu?
Tak, jeśli jest to osoba pełnoletnia i poda prawidłowy numer rezerwacji.
Czy można zrezygnować z rezerwacji w każdej chwili?
Odstąpienie od umowy rezerwacji możliwe jest wyłącznie do momentu wykonania usługi, tj. zapewnienia dostępności zarezerwowanych produktów w sklepie i poinformowania Klienta o tym fakcie. W chwili, gdy prześlemy informację, że zarezerwowane produkty są dostępne w wybranym sklepie z możliwością ich zakupu, odstąpienie od umowy rezerwacji nie jest już możliwe. Szczegółowe informacje zawarte są w regulaminie KLIKNIJ TU.
Czy mogę złożyć reklamację dotyczącą zarezerwowanego produktu?
Tak, można złożyć reklamację poprzez formularz na stronie: https://winnicalidla.pl/pomoc.
W jaki sposób mogę złożyć reklamację?
Reklamację należy złożyć poprzez formularz na stronie: https://winnicalidla.pl/pomoc. W formularzu powinny znaleźć się takie informacje jak: numer rezerwacji, nazwa reklamowanego produktu, opisana szczegółowo niezgodność.
Czy mogę napisać opinię o kupionym produkcie?
Oczywiście. Każdy kupiony produkt można zrecenzować. W tym celu należy zalogować się do swojego konta i wejść w zakładkę „REZERWACJE”.
Czy mogę się zalogować danymi do aplikacji Lidl Plus na stronie Winnica Lidla?
Nie, należy stworzyć osobne konto na stronie Winnica Lidla.
Dlaczego nie widzę kuponów Winnicy Lidla w aplikacji Lidl Plus?
By móc korzystać z kuponów Winnicy Lidla w aplikacji Lidl Plus należy wyrazić zgodę na otrzymywanie treści alkoholowych.
Gdzie mogę wyrazić zgodę na otrzymywanie treści alkoholowych?
W aplikacji Lidl Plus należy wejść w zakładkę "Moje Konto Lidl", a dalej w "Preferencje marketingowe". W tym miejscu znajduje się zgoda na otrzymywanie treści alkoholowych.
W jaki sposób aktywować kupon w aplikacji Lidl Plus, by móc skorzystać promocji na stronie Winnica Lidla?
Kupon w aplikacji Lidl Plus należy aktywowować przed płatnością, w wybranym przez siebie sklepie stacjonarnym, skanując kartę Lidl Plus przy kasie.
Jak długo ważny jest kupon w aplikacji Lidl Plus?
Data ważności kuponu podana jest w aplikacji Lidl Plus i na stronie Winnica Lidla. Przy składaniu rezerwacji należy wziąć pod uwagę jej czas kompletowania. Po wygaśnięciu kuponu odbiór rezerwacji z rabatem nie jest możliwy, niezależnie od momentu aktywacji kuponu.
Ile razy mogę skorzystać z tego samego kuponu w aplikacji Lidl Plus?
Z 1 kuponu można skorzystać 1 raz.
Czy mogę połączyć jednorazowy kod rabatowy z kuponami w aplikacji Lidl Plus?
Tak, można połączyć kod rabatowy z kuponami w aplikacji Lidl Plus.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania?

Napisz do nas

Nasza Infolinia jest dostępna dla Państwa pod numerem
61 862 22 11 (opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). 

Jesteśmy dla Państwa dostępni:
poniedziałek - piątek w godzinach 8:00 - 18:00


Dane wymagane w formularzu kontaktowym zbierane są w celu opracowania i udzielenia odpowiedzi na Państwa zgłoszenie. Podstawą przetwarzania jest art.6 ust.1 lit.f) RODO, ponieważ przetwarzanie jest niezbędne z uwagi na umożliwienie realizacji wzajemnego, uzasadnionego interesu w wyjaśnieniu sprawy przez Państwo zgłoszonej. Dane są przechowywane do czasu zakończenia realizacji zgłoszenia. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże odmowa ich podania skutkuje brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi.

Administratorem danych osobowych jest Delta Marketing Services sp. z o.o. z siedzibą w Jankowicach przy ul. Poznańskiej 48, 62-080 Tarnowo Podgórne.

Przysługuje Państwu prawo do żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Macie również Państwo prawo wniesienia skargi do właściwego Urzędu ds. ochrony danych osobowych.
W przypadku wątpliwości i dalszych pytań prosimy o kontakt z naszym Inspektorem ochrony danych: [email protected] Więcej informacji dot. ochrony danych osobowych znajdą Państwo w polityce prywatności.