RABAT 25% NA WINA -  SPRAWDŹ>

Najczęściej zadawane pytania

Moja rezerwacja:

1. Czy muszę być zarejestrowany, aby dokonać rezerwacji produktu?
Tak. Posiadanie konta w naszym serwisie jest niezbędne, aby móc dokonać rezerwacji.

2. Jak zarezerwować produkty na stronie WinnicaLidla.pl?

  • Założyć konto i zalogować się.
  • Wybrać produkty i dodać je do koszyka rezerwacji.
  • Wybrać sklep, w którym ma nastąpić zakup wybranych produktów.
  • Potwierdzić rezerwację.

Wyślemy powiadomienie SMS i e-mail, kiedy zarezerwowane produkty będą dostępne w sklepie z możliwością ich zakupu. W treści powiadomienia SMS podamy numer rezerwacji.

3. W jaki sposób dokonać zapłaty za rezerwację?
Rezerwacja jest bezpłatna. Natomiast zapłaty za zarezerwowane produkty dokonuje się w sklepie Lidl wybranym podczas dokonywania rezerwacji. Pamiętaj, aby mieć przy sobie numer rezerwacji.

4. Ile produktów mogę zarezerwować?
Minimalna rezerwacja to 1 produkt. Maksymalna rezerwacja to 63 sztuki (opakowań jednostkowych) produktów (takich samych lub różnych) lub rezerwacja za kwotę łączną 5000 zł.

5. Popełniłem błąd podczas składania rezerwacji. Co zrobić?
W takich sytuacjach prosimy o jak najszybsze anulowanie rezerwacji. W tym celu należy zalogować się do swojego konta, wybrać zakładkę „REZERWACJA”, a następnie kliknąć „REZYGNUJĘ”.

6. Zarezerwowałem produkt. Co dalej będzie się działo?
O statusie rezerwacji będziemy informować na bieżąco. Kiedy zarezerwowane produkty będą już dostępne w sklepie, wyślemy informację poprzez sms oraz e-mail. Od tej chwili w ciągu 7 dni można kupić w wybranym sklepie zarezerwowane produkty. Po przybyciu do sklepu, przed podejściem do kas, należy zgłosić chęć zakupu zarezerwowanych produktów pracownikowi na terenie sklepu, W tym celu należy mu podać numer rezerwacji, który został przesłany w wiadomości sms i e-mail.

7. Czy mogę składać nowe rezerwacje w trakcie trwania realizacji innej?
Można dokonać maksymalnie 3 rezerwacji, których łączna wartość (na podstawie cen prezentowanych w Serwisie) wynosi maksymalnie 15 000 zł.
Szczegółowe informacje zawarte są w regulaminie (KLIKNIJ TU >).

8. Jak długo trwa realizacja rezerwacji?
Rezerwacja realizowana jest w ciągu 3-7 dni. Gdy zarezerwowane produkty będą dostępne do zakupu, wyślemy powiadomienia e-mail i SMS. Od tego momentu w ciągu 7 dni można kupić zarezerwowane produkty.

9. Czy są dodatkowe opłaty za rezerwację?
Nie ma żadnych dodatkowych opłat. W sklepie dokonuje się wyłącznie zapłaty ceny za kupowane produkty.

10. Czy w trakcie realizacji rezerwacji mogę zmienić sklep?
Po potwierdzeniu rezerwacji nie ma możliwości zmiany sklepu, w którym zapewniona zostanie dostępność zarezerwowanych produktów.

11. Czy można zrezygnować z rezerwacji w każdej chwili?
Odstąpienie od umowy rezerwacji możliwe jest wyłącznie do momentu wykonania usługi, tj. zapewnienia dostępności zarezerwowanych produktów w sklepie i poinformowania Klienta o tym fakcie. W chwili, gdy prześlemy informację, że zarezerwowane produkty są dostępne w wybranym sklepie z możliwością ich zakupu, odstąpienie od umowy rezerwacji nie jest już możliwe. Szczegółowe informacje zawarte są w regulaminie (KLIKNIJ TU >).

12. Czy ktoś może kupić zarezerwowane produkty w moim imieniu?
Tak, jeśli jest to osoba pełnoletnia i poda prawidłowy numer rezerwacji.

13. Jak mogę sprawdzić szczegóły i status realizacji mojej rezerwacji?
Na bieżąco informujemy o postępie realizacji każdej rezerwacji. Status i szczegóły rezerwacji znajdują się w zakładce „REZERWACJE”, dostępnej po zalogowaniu do konta użytkownika.

14. W jaki sposób produkt zostaje zapakowany?
Produkty umieszczane są w specjalnie przygotowanych pudełkach kartonowych.
Ich rozmiar dostosowujemy do liczby zarezerwowanych produktów.
Mamy przygotowane opakowania z miejscem na:

  • 4 produkty,
  • 6 produktów,
  • 9 produktów.

Pudełka są specjalnie zabezpieczane, by produkty nie uległy uszkodzeniu podczas transportu.
Każde opakowanie opatrzone jest logo Winnicy Lidla.

15. Czy dostarczacie produkty do domu?
Nie, zarezerwowane produkty można nabyć wyłącznie w wybranych punktach sprzedaży. Nie prowadzimy sprzedaży online, w tym sprzedaży z dostawą do domu.

16. Co się stanie, gdy nie kupię zarezerwowanych produktów w terminie?
W przypadku niekupienia zarezerwowanych produktów rezerwacja wygaśnie. Poinformujemy o tym za pośrednictwem wiadomości e-mail. Po rezerwacjach niezakończonych kupnem nakładane są blokady szczegółowo określone w regulaminie (KLIKNIJ TU >).
Dodatkowe informacje dotyczące usługi rezerwacji znajdziesz w regulaminie (KLIKNIJ TU >).

17. Czy mogę napisać opinię o kupionym produkcie?
Oczywiście. Każdy kupiony produkt można zrecenzować. W tym celu należy zalogować się do swojego konta i wejść w zakładkę „REZERWACJE”.

Tworzenie i modyfikacja konta

1. Jak zarejestrować się na stronie WinnicaLidla.pl?
Należy kliknąć „ZAREJESTRUJ SIĘ” i postępować zgodnie z podanymi instrukcjami (koniecznie wypełniając pola zaznaczone gwiazdką). Po udanej rejestracji wysyłamy na adres e-mail link aktywacyjny.
Dopiero po kliknięciu w niego proces rejestracji zostaje zakończony.

2. Zapomniałem hasła. Co mam zrobić?
Należy kliknąć w komunikat „Nie pamiętam hasła”, który znajduje się na dole okna „ZALOGUJ SIĘ DO MOJEGO KONTA”. Na podany adres e-mail prześlemy link, który umożliwi zresetowanie i ustawienie nowego hasła.

3. Chcę zmienić hasło do konta. Jak to zrobić?
Hasło można zmienić w zakładce „MOJE KONTO”. Należy rozszerzyć pozycję „TWOJE DANE” i wyszukać opcję „ZMIANA HASŁA”.

Reklamacje

Jak złożyć reklamację?
Reklamacje dotyczące jakości produktów można zgłaszać bezpośrednio w sklepie Lidl. Uwagi i opinie dotyczące funkcjonowania Serwisu oraz procedury rezerwacji produktów można składać za pomocą formularza kontaktowego (KLIKNIJ TU >).

Newsletter

1. Jak zapisać się do Newslettera?
Aby zapisać się do Newslettera, (KLIKNIJ TU >)

2. Jak zrezygnować z Newslettera?
Link do rezygnacji z Newslettera znajduje się w każdym e-mailu z informacjami o aktualnościach. Umieszczony jest w stopce Newslettera.

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi skontaktuj się z nami:

Napisz do nas

Nasza Infolinia jest dostępna dla Państwa pod numerem

61 862 22 11 (opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora)

Jesteśmy dla Państwa dostępni: poniedziałek - sobota w godzinach 8:00 - 21:00

Nasza Infolinia jest dostępna dla Państwa pod numerem

61 862 22 11 (opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora)

Jesteśmy dla Państwa dostępni: poniedziałek - sobota w godzinach 8:00 - 21:00

Dane wymagane w formularzu kontaktowym zbierane są w celu opracowania i udzielenia odpowiedzi na Państwa zgłoszenie. Podstawą przetwarzania jest art.6 ust.1 lit.f) RODO, ponieważ przetwarzanie jest niezbędne z uwagi na umożliwienie realizacji wzajemnego, uzasadnionego interesu w wyjaśnieniu sprawy przez Państwo zgłoszonej. Dane są przechowywane do czasu zakończenia realizacji zgłoszenia. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże odmowa ich podania skutkuje brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi.

Administratorem danych osobowych jest Delta Marketing Services sp. z o.o. z siedzibą w Jankowicach przy ul. Poznańskiej 48, 62-080 Tarnowo Podgórne.

Przysługuje Państwu prawo do żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Macie również Państwo prawo wniesienia skargi do właściwego Urzędu ds. ochrony danych osobowych. W przypadku wątpliwości i dalszych pytań prosimy o kontakt z naszym Inspektorem ochrony danych: ochronadanychosobowych@lidl.pl. Więcej informacji dot. ochrony danych osobowych znajdą Państwo w polityce prywatności.

Prosimy o zapoznanie się z naszymi informacjami dotyczącymi polityki prywatności oraz ochrony danych osobowych.

W związku ze zmianą przepisów po 25.05 2018 (rozpoczęcie obowiązywania RODO) dokonaliśmy zmian w naszej polityce prywatności. Obejmuje ona teraz pełną, zgodną z kształtem nowych regulacji prawnych, informację na temat przetwarzania Twoich danych osobowych. Treść polityki dostępna jest tutaj.

Nasza strona wykorzystuje pliki cookie raz podobną technologię w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszej oferty do potrzeb użytkowników.

Pliki cookie oraz podobnych technologii, jakie mogą zostać zamieszczone na urządzeniu końcowym użytkownika są definiowane w oprogramowaniu służącym do przeglądania stron internetowych (przeglądarce internetowej) przez jego dostawcę. Użytkownik w każdej chwili może dokonać zmian tych ustawień, w ten sposób akceptując lub odrzucając część z tych plików.

Zwracamy uwagę, iż niektóre z nich są niezbędne dla prawidłowego działania aplikacji bądź usługi, jej bezpieczeństwu lub służą po prostu wygodzie korzystania ze strony (np. zapamiętujące niektóre elementy działania na stronie do końca sesji).

Korzystając z niniejszej strony bez zmiany w ustawieniach swojej przeglądarki - zgadzasz się na zapisywanie informacji (cookie) w pamięci urządzenia końcowego w niezmienionym zakresie oraz nasz dostęp do nich.

Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności.


Więcej informacji