- 10% ZA NEWSLETTER -  ZAPISZ SIĘ>

Polityka prywatności

Dziękujemy za zainteresowanie ochroną danych na naszej stronie internetowej. Chcemy, aby użytkownicy naszej strony czuli się na niej komfortowo i bezpiecznie, a ochronę danych postrzegali jako wyznacznik naszej jakości i dbałości o Klienta.

Poniższe wskazówki dotyczące ochrony danych zawierają informacje o rodzaju i zakresie przetwarzania Państwa danych osobowych przez Delta Marketing Services sp. z o.o. z siedzibą w Jankowicach,
ul. Poznańska 48, 62-080 Tarnowo Podgórne
. Dane osobowe to informacje, które są bezpośrednio
lub pośrednio przyporządkowane albo możliwe do przyporządkowania do konkretnej osoby. Podstawę prawną ochrony danych stanowi w szczególności Rozporządzenie o ochronie danych osobowych (RODO).

1. Zestawienie

Wraz z wyświetleniem strony internetowej spółki Delta Marketing Services sp. z o.o. następuje wymiana różnych informacji między Państwa urządzeniem końcowym i naszym serwerem. Mogą to być również dane osobowe. Zgromadzone w ten sposób informacje są wykorzystywane m.in. do optymalizacji naszej strony internetowej lub do wyświetlania reklam w przeglądarce Państwa urządzenia końcowego. 

2. Wyświetlanie naszej strony internetowej

Cel przetwarzania danych / podstawy prawne:

Podczas wyświetlania naszej strony internetowej działająca na Państwa urządzeniu końcowym przeglądarka bez Państwa udziału wysyła na serwer naszej strony i czasowo zapisuje w tzw. pliku dziennika:

  • adres IP kompatybilnego z Internetem urządzenia, na którym jest wyświetlana strona,
  • datę i godzinę wejścia, 

  • nazwę i adres URL wyświetlanego pliku, 

  • stronę / aplikację, z której nastąpiło wejście (adres URL strony),
  • użytą przez Państwa przeglądarkę i ewentualnie system operacyjny Państwa komputera połączonego z Internetem oraz nazwę operatora Internetu

w następujących celach:

  • zagwarantowanie niezakłóconego tworzenia połączenia,
  • zagwarantowanie komfortowego korzystania z naszej strony internetowej / aplikacji,
  • analiza bezpieczeństwa i stabilności systemu.

Podstawę prawną przetwarzania adresu IP stanowi artykuł 6 ustęp 1 litera f) RODO. Nasz uzasadniony interes wynika z wymienionych powyżej celów przetwarzania danych.

Odbiorca danych / kategorie odbiorców danych:

Przekazywanie tych danych osobom trzecim jest wykluczone.

Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane / kryteria ustalania tego okresu:

Dane są przechowywane przez okres Państwa wizyty na stronie i następnie automatycznie usuwane.

Wykorzystywane przez nas dane dotyczące użytkowania to np. adresy IP, wyświetlenia stron internetowych oraz informacje o rozpoczęciu, zakończeniu i zakresie odwiedzonych stron. Dane dotyczące urządzenia i przeglądarki to np. ustawienia języka i kraju, informacje związane z wyświetlaczem, głębią koloru oraz informacje o zainstalowanych przeglądarkach, wtyczkach, programach i ich wersjach.

3. Formularz kontaktowy / kontakt mailowy / kontakt telefoniczny / ankiety wśród klientów

Cel przetwarzania danych / podstawy prawne:

Dane osobowe, które powierzą nam Państwo przy wypełnianiu formularzy kontaktowych, rozmów telefonicznych lub przez e-mail, traktujemy oczywiście poufnie. Wykorzystujemy Państwa dane wyłącznie zgodnie z określonym celem, aby opracowywać Państwa zapytania. Podstawę prawną stanowi artykuł 6 ustęp 1 litera f) RODO. Nasz i Państwa wspólny uzasadniony interes polegający na przetwarzaniu danych wynika tutaj z celu, jakim jest odpowiadanie na Państwa zapytania, rozwiązywanie ewentualnych problemów i tym samym utrzymywanie oraz zwiększanie Państwa zadowolenia jako klientów lub użytkowników naszej strony internetowej.

Jeżeli biorą Państwo udział w jednej z naszych ankiet przeprowadzanych wśród klientów, odbywa się to całkowicie dobrowolnie. W ramach takiego badania zapisywane są informacje: identyfikator użytkownika; imię użytkownika; opinia użytkownika. Wszystkie informacje osobiste, które podadzą Państwo przy udzielaniu odpowiedzi na pytania w naszej ankiecie, są traktowane jako podane dobrowolnie i zapisywane zgodnie z wymogami RODO. W przypadku złożenia oświadczenia o zgodzie w ramach ankiety przeprowadzanej wśród klientów, za podstawę prawną przetwarzania danych opartego na udzielonej zgodzie służy artykuł 6 ustęp 1 litera a) RODO. Jeżeli w ramach ankiety przeprowadzanej wśród klientów oświadczyli Państwo o zgodzie, w dowolnym momencie mają Państwo możliwość wycofania tej zgody ze skutkiem na przyszłość. Szczegółowe informacje dotyczące tych przypadków można znaleźć w dedykowanym dokumencie dot. ochrony danych osobowych opracowanym na potrzeby danej ankiety.

Odbiorca danych / kategorie odbiorców danych:

Przekazywanie danych osobom trzecim jest wykluczone. W wyjątkowych przypadkach dane są przetwarzane na nasze zlecenie przez firmę podwykonawczą. Firmy te wybieramy z największą starannością, poddajemy audytom i w zawartej umowie zobowiązujemy je do przestrzegania postanowień artykułu 28 RODO.

Konieczne może być również przekazanie fragmentów Państwa zgłoszeń kontrahentom (np. dostawcom w przypadku ankiet dotyczących produktów) w celu opracowania Państwa zapytania. W takich przypadkach zapytanie zostanie najpierw zanonimizowane, aby żadna osoba trzecia nie mogła go powiązać z Państwem. Jeżeli w pojedynczych przypadkach będzie konieczne przekazanie Państwa danych osobowych, poinformujemy Państwa o tym z wyprzedzeniem i poprosimy o wyrażenie na to zgody.

Wyniki naszych ankiet wykorzystujemy tylko do wewnętrznych analiz. Przekazywanie danych osobom trzecim jest wykluczone. Nie przekazujemy danych osobowych osobom trzecim, jeżeli nie wyrazili Państwo na to jednoznacznej zgody.

Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane / kryteria ustalania tego okresu:

Wszystkie dane osobowe, które uzyskaliśmy od Państwa w ramach zapytań (sugestie, pochwały lub krytyka) za pośrednictwem tej strony internetowej lub przez e-mail przechowywane są do czasu zakończenia realizacji zgłoszenia.

4. Przetwarzanie danych do celów reklamowych

Cel przetwarzania danych / podstawy prawne:

Za Państwa zgodą rejestrujemy Państwa zwyczaje użytkownika na stronie internetowej. Analiza tych zwyczajów obejmuje w szczególności kwestię, w których obszarach się Państwo poruszają i z jakich linków tam korzystają umożliwiając firmie Delta Marketing Services sp. z o.o. kierowanie lepiej dostosowanej do Klientów reklamy oraz ulepszanie stron internetowych.

Jako podstawa prawna wymienionego powyżej przetwarzania danych służy artykuł 6 ustęp 1 litera f) RODO. Przetwarzanie danych klientów do własnych celów reklamowych lub do celów reklamowych osób trzecich należy traktować jako uzasadniony interes.

Odbiorca danych / kategorie odbiorców danych:

Dane nie są przekazywane osobom trzecim, za wyjątkiem firm działających na nasze zlecenie, zobowiązanych do stosowania artykułu 28 RODO i podlagających audytom.

Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane / kryteria ustalania tego okresu:

Jeżeli wycofają Państwo zgodę na poszczególne działania reklamowe lub sprzeciwią się określonym działaniom reklamowym, Państwa dane zostaną usunięte z odpowiednich list mailingowych.

Jeżeli wyrażą Państwo sprzeciw, powiązany z nim adres kontaktowy zostanie zablokowany do dalszego przetwarzania danych w celach reklamowych. Zwracamy uwagę na to, że w wyjątkowych przypadkach również po wpłynięciu Państwa sprzeciwu może się jeszcze zdarzyć wysyłka materiałów reklamowych. Ma to miejsce ze względów technicznych związanych z wcześniejszym przygotowaniem materiałów reklamowych i nie oznacza zignorowania Państwa sprzeciwu. Dziękujemy za zrozumienie.

5. Wysyłka newsletterów

Cel przetwarzania danych / podstawy prawne:

Na naszej stronie internetowej oferujemy możliwość subskrypcji newslettera. Jeżeli wyrazili Państwo zgodę na otrzymywanie naszego newslettera, wykorzystamy Państwa adres e-mail do przesyłania informacji dotyczących produktów, promocji, nowości z oferty a także do zbierania ankiet od klientów. Zapisujemy i przetwarzamy te dane w celu wysyłki newslettera.

Newslettery obejmują promocje (oferty, rabaty, itd.) oraz towary i usługi spółki Delta Marketing Services sp. z o.o.

Za podstawę prawną przetwarzania danych w ramach wysyłki newsletterów służy Państwa akceptacja zgodnie z artykułem 6 ustęp 1 a) RODO.

Aby zapobiec błędom przy podawaniu adresu e-mail wprowadzamy tzw. procedurę double opt-in: po wpisaniu adresu e-mail w polu subskrypcji newslettera przesyłamy Państwu link potwierdzający. Dopiero po kliknięciu w ten link Państwa adres e-mail zostaje wpisany na listę mailingową.

Jeżeli Użytkownik wyrazi zgodę, Delta Marketing Services sp. z o.o. przetwarza dane osobowe również w innych celach marketingowych, w tym w szczególności w celu przesyłania Użytkownikowi informacji handlowych drogą elektroniczną (na adres poczty elektronicznej bądź sms).

W dowolnym momencie mogą Państwo wycofać zgodę na otrzymywanie newslettera lub zgodę marketingową.  Link do rezygnacji z newslettera można znaleźć tutaj lub na końcu każdego newslettera. W przypadku odwołania pozostałych zgód – prosimy o przesłanie wniosku na: bok@winnicalidla.pl. Odwołanie zgody skutkuje usunięciem zgromadzonych danych użytkownika.

Odbiorca danych / kategorie odbiorców danych:

Jeżeli do realizacji wysyłki newslettera korzystamy z usług zewnętrznych podwykonawców, zobowiązujemy ich do przestrzegania artykułu 28 RODO. Innego rodzaju przekazywanie danych osobom trzecim jest wykluczone.

Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane / kryteria ustalania tego okresu:

Jeżeli wycofają Państwo zgodę na otrzymywanie newslettera Lidl, Państwa dane zostaną usunięte z odpowiednich list mailingowych.

6. Konto Klienta

Cel przetwarzania danych / podstawy prawne:

W przypadku rejestracji Konta Klienta na portalu winnicalidla.pl dane osobowe przetwarzane są w związku z rejestracją i korzystaniem z portalu.

Rejestracja w Serwisie wymaga podania danych niezbędnych do realizacji rezerwacji  wybranych Produktów, przetwarzanie odbywa się w pierwszej kolejności na podstawie art.  6 ust. 1 lit b) RODO oraz art. 6 ust. 1 lit f) RODO z uwagi na okoliczność, iż  przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy oraz ze względu na uzasadniony interes Administratora danych oraz Użytkowników, polegający na realizacji dokonanej rezerwacji oraz dostarczeniu informacji o dostępności zarezerwowanych artykułów do nabycia w wybranym sklepie, prowadzeniu historii rezerwacji i płatności oraz umożliwieniu dostępu do tych informacji Użytkownikowi Serwisu, umożliwieniu opiniowania i gromadzenia ulubionych produktów a także udokumentowaniu spełnienia wymogów wynikających z  ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.

Oprócz danych wymienionych w formularzu rejestracyjnym gromadzone są również informacje o IP Użytkownika, data logowania się na stronie, potwierdzenia zapoznania się z regulaminami oraz potwierdzenia zgód - dane te, wraz z informacjami identyfikacyjnymi osoby oraz jej wieku stanowią udokumentowanie uprawnienia Użytkownika do zapoznania się z treścią Serwisu dotyczącą napojów alkoholowych oraz spełnienia wymagań prawnych wynikających z ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (art. 6 ust. 1 lit c RODO w zw. z art. 131 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi).

Dodatkowo na Konta Klienta  gromadzone są również informacje, takie jak: identyfikator użytkownika,  treść opinii - dotyczącej zarezerwowanych przez Państwa win. Opinie w połączeniu z imieniem są następnie wyświetlane publicznie w ramach serwisu w celu ułatwienia wyboru innym Użytkownikom winnicalidla.pl.

Odbiorca danych / kategorie odbiorców danych:

Przekazywanie tych danych osobom trzecim jest wykluczone.

Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane / kryteria ustalania tego okresu:

Dane zgromadzone w Koncie Klienta, opinie Klienta są przechowywane do czasu rezygnacji z prowadzenia Konta.

Dane związane z udokumentowaniem uprawnienia Użytkownika do zapoznania się z treścią Serwisu dotyczącą napojów alkoholowych oraz spełnieniem wymagań prawnych wynikających z o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi – przez okres 5 lat.  

7. Witryny internetowe
i optymalizacja stron internetowych

7.1 Pliki cookie – Informacje ogólne

Na podstawie artykułu 6 ustęp 1 litera f) RODO na naszej stronie internetowej stosujemy tzw. pliki cookie oraz podobną technologię. Nasz uzasadniony interes polega na konieczności optymalizacji strony internetowej  i jak najlepszego dostosowania jej do oczekiwań odbiorcy. Cookie to małe pliki, które są zapisywane na Państwa urządzeniu końcowym (laptopie, tablecie, smartfonie itp.) podczas odwiedzin na naszej stronie internetowej. Pliki cookie nie wyrządzają szkód na Państwa urządzeniu końcowym, nie zwierają wirusów, trojanów ani innych szkodliwych programów. W pliku cookie zapisywane są informacje odnoszące się do użytego urządzenia końcowego. Nie oznacza to jednak, że za ich pośrednictwem otrzymujemy bezpośrednią informację o Państwa tożsamości. Stosowanie plików cookie służy do tego, aby korzystanie z naszej oferty było dla Państwa przyjemniejsze. Stosujemy tak zwane sesyjne pliki cookie, aby rozpoznać, że odwiedzili już Państwo poszczególne strony naszej witryny. Po opuszczeniu naszej strony internetowej są one automatycznie usuwane. Aby zapewnić przyjazne użytkownikowi korzystanie ze strony internetowej, stosujemy również czasowe pliki cookie, które są zapisywane na Państwa urządzeniu końcowym na ustalony okres czasu. Jeżeli ponownie odwiedzają Państwo naszą stronę, aby skorzystać z naszych usług, następuje automatyczne rozpoznanie, że już Państwo u nas byli, jakich wpisów/zmian Państwo dokonali, aby czynności tych nie trzeba było wykonywać ponownie.

Stosujemy pliki cookie również w celu statystycznej analizy korzystania z naszej strony internetowej, optymalizacji oferty oraz w celu wyświetlania spersonalizowanych informacji. Podczas ponownych odwiedzin na naszej stronie internetowej te pliki cookie umożliwiają nam automatyczne rozpoznanie, że byli już Państwo u nas. Po każdorazowo zdefiniowanym czasie pliki te są automatycznie usuwane. Większość przeglądarek automatycznie akceptuje pliki cookie. Mogą Państwo jednak tak skonfigurować swoją przeglądarkę, aby na Państwa komputerze nie były zapisywane żadne pliki cookie albo aby na ekranie pojawiała się informacja, zanim zostanie założony nowy plik cookie. Całkowite wyłączenie plików cookie może jednak skutkować tym, że nie będą mogli Państwo korzystać ze wszystkich funkcji naszej strony internetowej.

Listę stosowanych plików cookie oraz dalsze informacje (np. na temat czasu przechowywania danych) i możliwości sprzeciwienia się znajdą Państwo w naszych Informacjach dotyczących plików cookie.

Na naszej witrynie internetowej stosujemy także narzędzie Hotjar, które monitoruje oraz zapisuje zachowanie użytkownika na stronie. Narzędzie rejestruje informacje odnośnie zachowania użytkownika takie jak: informacje nawigacyjnie na stronie, przewijanie strony, ruch kursora. Zbierane są także informacje na temat używanej przeglądarki, systemu operacyjnego. Informację są zbierane za pomocą kodu śledzącego oraz plików cookie, a następnie są one przesyłane i przechowywane na serwerach Hotjar. Pliki cookies wykorzystywane przez Hotjar mają zróżnicowany czas trwania; niektóre wygasają po 365 dniach, niektóre zaraz po zakończeniu sesji. Jeśli nie wyrażasz zgody na powyższe działania, przejdź do strony: www.hotjar.com/opt-out. Hotjar nie zbiera oraz nie przechowuje danych osobowych użytkownika.

7.2 Google Analytics

Cel przetwarzania danych / podstawy prawne:

W celu dostosowania zawartości naszych stron internetowych do preferencji użytkowników i ich ciągłej optymalizacji, na podstawie artykułu 6 ustęp 1 litera f) RODO korzystamy z Google Analytics, usługi analitycznej świadczonej przez firmę Google Inc. („Google”). Nasz uzasadniony interes wynika z przedstawionych celów. W tym kontekście tworzone są spseudonimizowane profile użytkowników i wykorzystywane pliki cookie. Plik cookie generuje przy tym następujące informacje dotyczące korzystania z tej strony internetowej:

  • typ / wersja przeglądarki,
  • używany system operacyjny,
  • adres URL (strony odwiedzonej wcześniej),
  • nazwa hosta komputera, z którego nastąpiło wejście (adres IP),
  • godzina wysłania zapytania na serwer.

Informacje te są używane do analizy korzystania z naszych stron internetowych, sporządzania raportów o aktywności na tych stronach oraz do świadczenia innych usług związanych z korzystaniem ze stron internetowych i Internetu w celu przeprowadzenia badań rynkowych i dostosowania zawartości tych stron internetowych do preferencji użytkowników. Adresy IP są anonimizowane, tak aby nie było możliwe ich przyporządkowanie (tak zwane maskowanie IP).

Mogą Państwo zapobiec instalacji plików cookie poprzez odpowiednie ustawienie swojej przeglądarki internetowej; jednakże wskazujemy, że w takim wypadku nie będzie możliwe korzystanie ze wszystkich funkcji tej strony internetowej w całym zakresie. Ponadto mogą Państwo zapobiec gromadzeniu i przetwarzaniu przez firmę Google danych zbieranych za pomocą plików cookie oraz dotyczących korzystania przez Państwa ze strony (w tym adresu IP) poprzez pobranie i instalację tego dodatku do przeglądarek. Zamiast dodatku do przeglądarek, w szczególności przeglądarkach na urządzeniach mobilnych, można zapobiec gromadzeniu danych przez Google Analytics, klikając na ten link. Po kliknięciu w przeglądarce zostaje zapisany plik opt-out-cookie, który zapobiega zbieraniu Państwa danych podczas odwiedzin na tej stronie. Plik opt-out-cookie działa tylko na tej przeglądarce, tylko w odniesieniu do naszej strony internetowej i zostaje zapisany na Państwa urządzeniu. Jeżeli usuną Państwo pliki cookie w tej przeglądarce, plik opt-out-cookie trzeba zainstalować ponownie. Więcej informacji na temat ochrony danych w odniesieniu do Google Analytics można znaleźć na stronie internetowej Google Analytics.

Odbiorca danych / kategorie odbiorców danych:

Informacje wygenerowane w plikach cookie są wysyłane na serwer Google w USA i tam zapisywane. W żadnym wypadku Państwa adres IP nie jest powiązywany z innymi danymi Google. Informacje te są również przekazywane osobom trzecim, o ile jest to wymagane prawem lub jeżeli osoby trzecie przetwarzają te dane na zlecenie.

Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane / kryteria ustalania tego okresu:

Po anonimizacji adresu IP jego powiązanie z Państwa osobą nie jest już możliwe. Dane opracowane statystycznie są usuwane w Google Analytics maksymalnie po 50 miesiącach. W raportach sporządzonych na podstawie Google Analytics nie znajduje się żadne odniesienie do osoby.

Odbiorca danych / kategorie odbiorców danych:

Jedynymi odbiorcami danych są wymienieni poniżej dostawcy usług, którzy przetwarzają Państwa dane na podstawie zawartej umowy wyłącznie w ustalonym celu i zgodnie z naszymi instrukcjami:

-  EXORIGO UPOS sp. z o.o., ul. Kolejowa 5/7, 01-217 Warszawa

Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane / kryteria ustalania tego okresu:

Stosowane tutaj pliki cookie i zawarte w nich informacje są zapisywane zgodnie z Informacjami dotyczącymi plików cookie i usuwane w momencie wniesienia sprzeciwu.

8. Odbiorcy danych spoza UE

Z wyjątkiem rodzajów przetwarzania danych opisanych w punkcie 8 nie przekazujemy Państwa danych odbiorcom z siedzibą poza Unią Europejską lub Europejskim Obszarem Gospodarczym. Rodzaje przetwarzania danych opisane w punkcie 8 skutkują przekazaniem danych na serwery pracujących na nasze zlecenie dostawców technologii monitorowania lub targetingu. Niektóre z tych serwerów znajdują się w USA (szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć w opisach dotyczących konkretnych odbiorców danych). Przekazywanie danych odbywa się zgodnie z zasadami tzw. Tarczy Prywatności (ang. Privacy Shield) oraz na podstawie tzw. standardowych klauzuli umownych Komisji UE.      

9. Prawa osoby, której dane dotyczą

9.1 Zestawienie
Jeżeli spełnione są odpowiednie warunki prawne, oprócz prawa do odwołania udzielonych nam zgód przysługują Państwu jeszcze następujące prawa:

  • prawo do uzyskania informacji o zapisanych u nas Państwa danych osobowych zgodnie z artykułem 15 RODO,
  • prawo do sprostowania niepoprawnych lub uzupełnienia niekompletnych danych zgodnie z artykułem 16 RODO,
  • prawo do usunięcia zapisanych u nas Państwa danych zgodnie z artykułem 17 RODO, 

  • prawo do ograniczenia przetwarzania Państwa danych zgodnie z artykułem 18 RODO,

  • prawo do przenoszenia danych zgodnie z artykułem 20 RODO,
  • prawo do wyrażenia sprzeciwu zgodnie z artykułem 21 RODO.

9.2 Prawo do uzyskania informacji zgodnie z artykułem 15 RODO

Zgodnie z artykułem 15 ustęp 1 RODO mają Państwo prawo do tego, aby na żądanie otrzymać bezpłatną informację o danych osobowych zapisanych w związku z Państwa osobą. Obejmuje to w szczególności kwestie takie jak:

  • cele, w których przetwarzane są dane osobowe;
  • kategorie przetwarzanych danych osobowych;
  • odbiorca danych lub kategorie odbiorców danych, wobec których Państwa dane osobowe zostały lub zostaną jeszcze udostępnione;
  • planowany okres, przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane, a jeżeli konkretne informacje na ten temat nie są możliwe, kryteria ustalania okresu przechowywania;
  • prawo do sprostowania lub usunięcia Państwa danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania przez administratora lub prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec tego przetwarzania;
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
  • wszystkie informacje o pochodzeniu danych, jeżeli dane osobowe nie są zbierane od osoby, której dotyczą;
  • wykorzystanie zautomatyzowanego podejmowania decyzji łącznie z profilowaniem zgodnie z artykułem 22 ustęp 1 i 4 RODO i – przynajmniej w tych przypadkach – rzeczowe informacje o stosowanej logice oraz zasięgu i zamierzonych skutków takiego przetwarzania wobec osoby, której dane dotyczą.

Jeżeli dane osobowe są przekazywane do kraju trzeciego lub organizacji międzynarodowej, mają Państwo prawo do uzyskania informacji o odpowiednich gwarancjach zgodnie z artykułem 46 RODO związanych z przekazywaniem danych.

9.3 Prawo do sprostowania zgodnie z artykułem 16 RODO

Mają Państwo prawo do zażądania od nas niezwłocznego sprostowania dotyczących Państwa nieprawidłowych danych osobowych. Z uwzględnieniem celów przetwarzania mają Państwo prawo do zażądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych – również za pomocą oświadczenia uzupełniającego.

9.4 Prawo do usunięcia danych zgodnie z artykułem 17 RODO

Mają Państwo prawo do zażądania od nas niezwłocznego usunięcia dotyczących Państwa danych osobowych, o ile zajdzie jeden z następujących powodów:

  • dane osobowe nie są już potrzebne do celów, do których zostały zgromadzone lub przetworzone w inny sposób;
  • odwołają Państwo zgodę, na podstawie której odbywało się przetwarzanie zgodnie z artykułem 6 ustęp 1 litera a) lub artykułem 9 ustęp 2 litera a) RODO i nie będzie istniała inna podstawa prawna do przetwarzania;
  • zgodnie z artykułem 21 ustęp 1 lub ustęp 2 RODO złożą Państwo sprzeciw wobec przetwarzanie i w przypadku artykułu 21 ustęp 1 RODO nie będą istniały żadne nadrzędne uzasadnione podstawy do przetwarzania;
  • dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem;
  • usunięcie danych osobowych jest wymagane do spełnienia obowiązku prawnego;
  • dane osobowe były gromadzone w odniesieniu do oferowanych usług społeczeństwa informacyjnego zgodnie z artykułem 8 ustęp 1 RODO.

Jeżeli udostępniliśmy dane osobowe i jesteśmy zobowiązani do ich usunięcia, to z uwzględnieniem dostępnych technologii i kosztów implementacji podejmujemy stosowne działania, aby poinformować osoby trzecie przetwarzające Państwa dane o tym, że również od nich żądają Państwo usunięcia wszystkich linków do tych danych osobowych lub kopii albo replikacji tych danych osobowych

9.5 Prawo do ograniczenia przetwarzania Państwa danych zgodnie z artykułem 18 RODO

Mają Państwo prawo do zażądania od nas ograniczenia przetwarzania, jeżeli zajdzie jeden z poniższych warunków:

  • podważają Państwo prawidłowość danych osobowych;
  • przetwarzanie jest niezgodne z prawem i zamiast usunięcia żądają Państwo ograniczenia wykorzystywania danych osobowych;
  • administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów, w jakich były przetwarzane, jednak osobie, której dane dotyczą są one potrzebne do wysunięcia, wykonania lub obrony roszczeń z tytułu prawa albo
  • złożyli Państwo sprzeciw wobec przetwarzania zgodnie z artykułem 21 ustęp 1 RODO, póki nie jest jasne, czy uzasadnione interesy realizowane przez administratora nie przeważają nad interesami osoby, której dane dotyczą.

9.6 Prawo do przenoszenia danych zgodnie z artykułem 20 RODO

Mają Państwo prawo do otrzymania udostępnionych nam swoich danych osobowych w uporządkowanym, zwyczajowym formacie umożliwiającym odczyt maszynowy oraz prawo do niezakłóconego przez nas przekazania tych danych innemu administratorowi, o ile

  • przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody według artykułu 6 ustęp 1 litera a) lub artykułu 9 ustęp 2 litera a) albo na podstawie umowy zgodnie z artykułem 6 ustęp 1 litera b) RODO i
  • przetwarzanie odbywa się z wykorzystaniem metod zautomatyzowanych.

Przy wykonywaniu prawa do przenoszenia danych mają Państwo możliwość zdecydowania, że dane osobowe zostaną przez nas przekazane bezpośrednio innemu administratorowi, o ile jest to wykonalne pod względem technicznym.

9.7 Prawo do przenoszenia danych zgodnie z artykułem 21 RODO

Pod warunkami zawartymi w artykule 21 ustęp 1 RODO mogą się Państwo sprzeciwić przetwarzaniu danych z powodów, które wynikają z Państwa szczególnej sytuacji.

Powyższe ogólne prawo do sprzeciwu obowiązuje w odniesieniu do wszystkich opisanych w niniejszej Polityce prywatności celów przetwarzania, w ramach których przetwarzanie odbywa się na podstawie artykułu 6 ustęp 1 litera f) RODO. Inaczej niż w przypadku specjalnego prawa do sprzeciwu skierowanego na przetwarzanie danych w celach reklamowych (porównaj powyżej w szczególności punkt 5 i 8.6), zgodnie z RODO do wykonania takiego sprzeciwu jesteśmy zobowiązani, tylko jeżeli poinformują nas Państwo o nadrzędnych powodach, np. możliwym zagrożeniu życia lub zdrowia.

10. Osoba kontaktowa 

10.1 Osoba kontaktowa w przypadku pytań lub wykonania Państwa praw do ochrony danych

W przypadku pytań dotyczących witryny internetowej albo w celu skorzystania ze swoich praw związanych z przetwarzaniem Państwa danych (prawo do ochrony danych) mogą się Państwo zwrócić do naszego Biura Obsługi Klienta: bok@winnicalidla.pl.

10.2 Osoba kontaktowa w przypadku pytań dotyczących ochrony danych

W razie dalszych pytań dotyczących przetwarzania Państwa danych prosimy o kontakt z inspektorem ochrony danych - ochronadanychosobowych@winnicalidla.pl

10.3 Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego odpowiedzialnego za ochronę danych

Mają Państwo również prawo do wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego odpowiedzialnego za ochronę danych. Właściwym organem nadzorczym w Polsce jest od 25.05.2018 Urząd Ochrony Danych Osobowych.

11. Nazwa i dane kontaktowe właściwego administratora ochrony danych odpowiedzialnego za przetwarzanie oraz dane kontaktowe inspektora ochrony danych

Niniejsza Polityka prywatności obowiązuje w stosunku do przetwarzania danych przez spółkę Delta Marketing Services sp. z o.o., ul. Poznańska 48 Jankowice, 62-080 Tarnowo Podgórne („Administrator”) i w odniesieniu do strony internetowej www.winnicalidla.pl. Z inspektorem ochrony danych  można się skontaktować przesyłając list na podany powyżej adres, do rąk inspektora ochrony danych lub e-mail na adres ochronadanychosobowych@winnicalidla.pl.

stan na 25.05.2018

 

Prosimy o zapoznanie się z naszymi informacjami dotyczącymi polityki prywatności oraz ochrony danych osobowych.

W związku ze zmianą przepisów po 25.05 2018 (rozpoczęcie obowiązywania RODO) dokonaliśmy zmian w naszej polityce prywatności. Obejmuje ona teraz pełną, zgodną z kształtem nowych regulacji prawnych, informację na temat przetwarzania Twoich danych osobowych. Treść polityki dostępna jest tutaj.

Nasza strona wykorzystuje pliki cookie raz podobną technologię w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszej oferty do potrzeb użytkowników.

Pliki cookie oraz podobnych technologii, jakie mogą zostać zamieszczone na urządzeniu końcowym użytkownika są definiowane w oprogramowaniu służącym do przeglądania stron internetowych (przeglądarce internetowej) przez jego dostawcę. Użytkownik w każdej chwili może dokonać zmian tych ustawień, w ten sposób akceptując lub odrzucając część z tych plików.

Zwracamy uwagę, iż niektóre z nich są niezbędne dla prawidłowego działania aplikacji bądź usługi, jej bezpieczeństwu lub służą po prostu wygodzie korzystania ze strony (np. zapamiętujące niektóre elementy działania na stronie do końca sesji).

Korzystając z niniejszej strony bez zmiany w ustawieniach swojej przeglądarki - zgadzasz się na zapisywanie informacji (cookie) w pamięci urządzenia końcowego w niezmienionym zakresie oraz nasz dostęp do nich.

Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności.


Więcej informacji