
Dlaczego warto zarezerwować dobre wino z Winnicy Lidla?
Nasza platforma Winnica Lidla to rozwiązanie, które sprosta oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów. Pierwszą godną uwagi kwestią jest bogaty wybór produktów. Znaleźć można tu bowiem zarówno wina (czerwone, białe, różowe, musujące oraz wina BIO), alkohole mocne (whisky, wódkę, gin, brandy, koniak, rum, grappę, tequilę oraz rozmaite likiery), piwa (kraftowe oraz piwa trapisów), jak i różnego rodzaju akcesoria — kieliszki, karafki, termometry do wina, elektryczne korkociągi czy gustowne stojaki. Osoby korzystające z naszego serwisu regularnie liczyć mogą na atrakcyjne promocje, dzięki którym ulubione wina w Lidlu zarezerwować mogą oni nawet o kilkadziesiąt procent taniej. Do zalet Winnicy Lidla zalicza się również fakt, iż zapoznać można się tutaj ze szczegółowymi informacjami na temat każdego z trunków — smaku, kraju jego pochodzenia czy zawartości procentowej alkoholu. To jednak nie wszystko. Każde z win z Winnicy Lidla poddawane jest surowej ocenie naszych ekspertów — niezależnego testera wina Richarda Bampfielda (poszczycić może się on tytułem Master of Wine, który posiada tylko 300 osób na świecie) oraz Michała Jancika — Sommeliera Profesjonalnego Stowarzyszenia Sommelierów Polskich. Stosują oni 100 — punktową skalę, która obejmuje parametry takie, jak zapach, wygląd oraz smak danego trunku. Dzięki temu, dokonując rezerwacji w naszej Winnicy można mieć pewność, że do czynienia mamy z najwyższej jakości alkoholem. Dodatkowo, przy każdym winie z Lidla znajduje się ocena przyznana mu przez konsumentów. Rezerwacja w Winnicy Lidla jest bezpłatna i dokonać można jej o dowolnej porze. To znakomite rozwiązanie dla osób pracujących w niestandardowych godzinach, które nie mogą sobie pozwolić na wizytę w standardowym sklepie w porach, w których jest on otwarty.
Jak działa Winnica Lidla?
Jak krok po kroku wygląda rezerwacja wina w Winnicy Lidla przez Internet? To bardzo proste!
- W pierwszej kolejności należy założyć konto w naszym serwisie i zalogować się (wszystko po uprzednim zweryfikowaniu swojego wieku).
- Następnie wybieramy produkty, dodajemy je do koszyka rezerwacji, wybieramy sklep, z którego chcemy je odebrać i potwierdzamy.
- W odpowiedzi otrzymujemy powiadomienie e — mail oraz SMS wraz z informacją, kiedy zarezerwowane alkohole będą dostępne we wskazanym Lidlu z możliwością ich zakupu.
- Minimalnie zarezerwować można tu 1 produkt, maksymalnie — 63 sztuki lub alkohole o łącznej kwocie nie przekraczającej 5000 zł.
- Gdy zarezerwowane produkty są już dostępne w sklepie, klient jest informowany o tym e — mailem oraz SMS — em.
- Od tego momentu ma on 7 dni na odbiór rezerwacji z Winnicy Lidla. Wygląda to w sposób następujący: w wybranym Lidlu, przed podejściem do kas należy zgłosić się do jednego z pracowników znajdującego się na terenie sklepu i poinformować go o chęci zakupu zarezerwowanych produktów.
- W celu finalizacji transakcji należy podać numer rezerwacji. Jeżeli nie mamy możliwości zrobienia tego osobiście, poprosić możemy o to osobę trzecią. Wystarczy, że poda ona prawidłowy numer rezerwacji.
Wina w Winnicy Lidla pakujemy do specjalnie przygotowanych kartonowych pudełek, których rozmiar dopasowywany jest do liczby zarezerwowanych produktów. Do wyboru są tutaj opakowania na 4, 6 oraz 9 butelek. Są one specjalnie zabezpieczone tak, aby zarezerwowane produkty nie uległy uszkodzeniu w czasie transportu. Na każdym z kartonów znajduje się logo Winnicy Lidla. Jeżeli w przeciągu 7 dni rezerwacja nie zostanie zrealizowana, ulegnie ona wygaśnięciu, o czym poinformujemy w osobnym e—mailu.
Winnica Lidla to sprawdzony sposób na szybkie i wygodne zarezerwowanie ulubionych alkoholi. Przetestujcie to rozwiązanie już dziś!