Witaj na WinnicaLidla.pl
serwisie z szerokim wyborem napojów alkoholowych.

Czy masz już ukończone 18 lat?
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych.
*Pole wymagane
Prosimy o zapoznanie się z naszymi informacjami dotyczącymi polityki prywatności i ochrony danych osobowych.

Chcemy, aby korzystanie z naszej Witryny było komfortowe. W celu poprawy jakości funkcjonowania Serwisu i dostosowania treści reklamowych do Twoich preferencji, my i nasi zaufani partnerzy możemy przechowywać pliki cookies w Twojej przeglądarce i przetwarzać zawarte w nich dane osobowe analityczne i marketingowe. Kontynuując korzystanie z naszej Witryny bez zmiany prywatności ustawienia, wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies w Twojej przeglądarce. Pamiętaj, że zawsze możesz się wycofać Twoja zgoda poprzez zmianę ustawień dotyczących plików cookies na zasadach opisanych w naszej Informacji dotyczącej plików cookie. Dodatkowe informacje o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych i przysługujących Ci prawach znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Zapisz się do naszego newslettera

i zdobądź
kod rabatowy 20 zł
za jednorazową rezerwację
za minimalną kwotę 200 zł*

*Kodu rabatowego nie można łączyć z promocjami w serwisie winnicalidla.pl

Od Bangkoku po Warszawę. Odkryj limitowaną kolekcję Johnnie Walker KEEP WALKING CITY – odkryj limitowaną kolekcję

 

Nowa limitowana kolekcja butelek Johnnie Walker Black Label KEEP WALKING CITY koncentruje się na niezwykłych miastach z całego świata, obok Delhi czy Bangkoku wyróżniona została też Warszawa. Zaprojektowana przez cenionego ilustratora Alka Morawskiego, polska edycja KEEP WALKING WARSAW nawiązuje do zabytków i legend stolicy. Seria jest także krokiem w stronę zrównoważonej przyszłości – nadruki na etykiety zostały wykonane za pomocą tuszu pozyskiwanego z miejskich zanieczyszczeń. To wyjątkowa gratka dla kolekcjonerów, gdyż do sprzedaży trafiło jedynie 2500 butelek – które są też dostępne na naszej platformie!

 

Design inspirowany Warszawą

Edycja KEEP WALKING WARSAW to część międzynarodowej kolekcji, której motywem przewodnim jest miasto jako siła napędowa kulturalnego i technologicznego rozwoju, element tożsamości jego mieszkańców, miejsce spotkań i inspirujących wydarzeń. Design butelek ma oddawać ogrom możliwości i atmosferę wybranych metropolii, w których gronie znalazła się Warszawa. Butelkę odzwierciedlającą niepowtarzalny klimat tego miasta, zaprojektował uznany ilustrator i artysta uliczny Alek Morawski znany pod pseudonimem Lis Kula. Słynie on z charakterystycznego, inspirowanego wschodnioeuropejskimi kreskówkami stylu, którego trudno nie rozpoznać. Oprócz niego, do projektu zaproszeni zostali też inni znani artyści z różnych stron świata:

Okuda San Miguel – odzwierciedlający symbolikę ulic Madrytu,
Paola Delfín – pokazujący historyczne korzenie i współczesnego ducha miasta Meksyk, 
Shilo Shiv Suleman – przedstawiający Delhi, gdzie mistycznie łączy się natura z cywilizacją,
Mr. Hure – prezentujący wielokulturowość wpływów, które stworzyły współczesny Stambuł, 
Gongkan – pochylający się nad obecną w Bangkoku symboliką siły i nadziei.


Nowoczesne, ekologiczne nadruki

Tym, co niesamowicie wyróżnia każdą butelkę serii KEEP WALKING CITY względem pozostałych trunków z logo Johnnie Walker, jest sposób wykonania nadruku na butelce. Powstał on przy użyciu nowatorskiej technologii AIR INK®. Wykorzystuje ona miejskie zanieczyszczenia do produkcji ekologicznego tuszu. Dzięki jej zastosowaniu etykiety dosłownie mają w sobie cząstkę metropolii. Sam projekt ma zachęcać do odkrywania uroków miasta i jednocześnie inspirować do podejmowania odważnych działań dla dobra naszej planety.

 

Legendarny trunek

Jednak seria KEED WALKING CITY zachwycać ma nie tylko unikalnym designem. Ważne jest też to, co znajduje się wewnątrz limitowanej serii butelek. A jest to znakomita 12-letnia whisky Johnnie Walker Black Label. W jej żywym, bogatym smaku można wyczuć nuty słodkich owoców, przypraw i szczypty wanilii. Całości dopełnia charakterystyczny dymny aromat, tworząc harmonijne połączenie, któremu trudno się oprzeć. Trunek ten na pewno zachwyci zarówno znawców, jak i początkujących miłośników whisky.

Motto kultowej szkockiej whisky mówi: „Keep walking”. Limitowana edycja Johnnie Walker KEEP WALKING CITY, łącząc sztukę i ekologię, nadaje mu nowe znaczenie i skłania do myślenia o lepszej, ekologicznej przyszłości. Kolekcja podkreśla rolę miasta jako centrum kreatywności, a przecież bez świeżego powietrza, nie może być mowy o świeżych pomysłach. Zamów już dziś butelkę Johnnie Walker KEEP WALKING CITY – WARSAW, bo jutro może być za późno!